best css templates


ГРУПА НЕПОВНОГО ДНЯ
З Реджіо-підхідом


креативне мислення
вашої дитини
та  щаслива Особистість

Реджіо підхід

1

Це особливий підхід до дитини,

2

Ініціатива і самостійність 

3

Перша у місті Творча Сенсорна середа

4

"Провокації" в педагогіці і інтерес до навчання.

Душевний підхід

У наш час креативність, розвинений розум, вміння вільно мисліть- це найпотужніший фундамент, який Ви можете закласти в дитині.
Реджіо-підхід працює дуже тонко і дбайливо з Душею дитини, дозволяючи їй розкриватися й отримувати необхідний досвід для реалізації власних завдань.



  У нашому Просторі спеціально створено Реджіо-середовище, де діти живуть  та  розвиваються.

У ньому у відкритому доступі представлені матеріали  та ігри.

Простір розбито на тематичні зони

мовний центр (пісьмо і читання), математичний (арифметика і рахунок),
зона конструювання,
творча зона,
світлова зона,
 горище для читання і відпочинку, зона вільної гри,
зона дослідження і експериментів

Зібрано багато екологічних і натуральних матеріалів і посібників,

надана сотня можливостей для творчості і дослідження, ігри та розвитку.

Для забезпечення можливості досліджувати потрібен Простір і Матеріали, тому наше розвиваюче середовище стає третім учителем.

Наше Реджіо-середовище не передбачає жорстко упорядкованого та цілеспрямованого матеріалу, а дає можливість для експериментів і творчості.

 Адже ми розвиваємо в дитині дослідницькі навички.
Діти мають вільний доступ до всього цього багатства.

Чим з більшою кількістю предметів, матеріалів і явищ познайомиться дитина і зможе їх досліджувати, тим  багатша і ширша буде його картина світу.

Чому  саме Реджіо-підхід 

адже є багато інших, більш відомих методик?

1

Реджіо-підхід є філософією, переконанням, а не методом або програмою

2

Дитина - не ящик, який потрібно якомога щільніше заповнити,а ящик, з якого потрібно якомога більше витягнути. Лоріс Малагуцці "Провокаційний" педагог і засновник Реджіо-підходу

3

В рамках місяця ми вивчаємо теми Я сам, Люди, Культура, Природа. Це дає багато грунту для досліджень і роздумів про себе, людей, навколишній світ.

4

Реджіо-простір підтримує інтерес, який може виходити тільки від самої дитини і його вродженої пристрасті до пізнання навколишнього світу.

Провокаційна педагогіка

Це стиль освіти, що з'явився в маленькому містечку Реджіо-Емілія, в Італії після Другої Світової Війни.

У 1991 році група експертів визначила цей педагогічний підхід як найкращий метод роботи для дитячих дошкільних установ.

У тому ж році, на думку американського тижневика «Newsweek", дитячі садки Реджіо були визнані кращими в світі.

Лоріс Малагуцці

основний ідейний натхненникй і засновник Реджо-педагогіки . Протягом багатьох років керував в Реджо- Емілія міськими дитячими садами.

1


Реджіо-простір підтримує інтерес, який може виходити тільки від самої дитини і його вродженої пристрасті до пізнання навколишнього світу.


Філософія ранньої освіти, орієнтована на потенціал дитини та її здатності.

3

 
Сприяє формуванню міцних відносин між дітьми в групі через активне спільне знаходження в процесі, який вони самі і створюють.

Дитина розглядається, як компетентне істота, що має свій багатий внутрішній світ, свою культуру.

2

Особливості педагогічного процесу

Педагогіка розвиває ідею унікальності цінності Дитинства.
Особлива увага звертається на унікальність кодів, за допомогою яких дитина взаімодіє з навколишнім світом і формує свою Особистість.
Завдяки різноманітності кодів в навколишньому середовищі, відбувається когнітивне, образне, соціальне освоєння світу дитиною.

4

Саме проектне навчання допомагає нашим дітям розвивати і підтримувати свій інтерес до пізнання.

Знаходити відповіді на питання як все влаштовано в світі.

При цьому у дітей розвивається креативність і допитливість, які є цінними якостями в сучасному світі.


Чим зайнята дитина в Реджіо-просторі?

1

Дослідження

Прогулянки на природі: дослідження навколишнього світу
Дослідження природних тем: листя, квіти, черв'яків, життєвий цикл жаби
Ігри з дрібними деталями: палички, гудзики, дрібні об'єкти, камінчики, магніти
Сенсорні ігри-дослідження: тісто, земля, бруд, твань, сенсорний пластилін
Творчі і сенсорні дослідження: малювання, ліплення з глини та тіста, дослідження дзеркал, натуральні матеріали, розповідання історій за малюнками або з використанням об'єктів.

2

Проектна діяльність та навчання

 Провокує дітей пізнати і визнати своє тілесне «Я», спробувати себе в інших ролях, вступати в спілкування, досліджувати навколишній світ речей і явищ, їх справжню структуру.
Якщо в більшості дитячих садів іграшки «дитячі», але в основному безглузді, то в Реджо-дитсадочках є просто все необхідне для повного самовираження дитини, перш за все - матеріали та інструменти: дріт, глина, дерево, гіпс, фарби і папір різних видів, а так же гвинтики, шурупи, шліфувальний папір, пили, кисті, ножиці.Тому як у дітей, на переконання Реджо-педагогів, не один, а сто мов, на яких вони думають, досліджують, розповідають власні історії.

3

Розвиток навичок

НА КУРСАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ МИ РОЗВИВАЄМО НАВИЧКИ, які допоможуть  У школі  ТА  ЖИТТІ                         

ЗАПИСАТИСЯ
НА пробне заняття


Навички самостійності, відповідальності


інструменти, якими вони зможуть користуватися все життя, наукове і творче мислення, вміння аргументовано сперечатися, планувати діяльність, самооцінка, критичне ставлення до дійсності, розвинена фантазія і багато іншого.

Захоплення і заняття до душі


інструменти для самостійного дослідження і навчання;

Вираз дітьми власної думки.

Можливості для спілкування дітей один з одним і з дорослими;

ВІДГУКИ НАШИХ БАТЬКІВ

Ми працюємо вже п'ятий рік і пишаємося досягнутими результатами !

Данильченко Микита, 7 років. Це був наш 3й рік в Реджіо просторі. Як завжди результати приголомшливі! По-перше дитина з величезним задоволенням б4жіт на заняття кожен раз і в настрої повертається додому. По-друге, завдяки фотозвіт Олени, ми кожен день мож4м бачити чим займаються наші діти і радіти разом з ними різноманітності, цікавинки та корисності занять! По-третє-дитина значно випереджає своїх однолітків по всіляких знань, будучи ще дошкільням легко відповідає на питання за підручником природознавства 4 класу, вирішує складні для свого віку приклади і не перестає дивувати всіх навколо своєю ерудованістю.

Данильченко Вікторія
мама  3 дітей

Шмаргун Микола, 9 років.У центрі с, 3х років .Не могли говорити, спілкуватися з детьмі.У нас особливий випадок. Дитину виховуємо з 3 років дідусь і бабуся.
Величезне спасибі за турботу і любов до наших дітей. Ви намагаєтеся виховати справжніх, мислячих Українців.

Людміла Володимирівна
Бабуся( мама)

Костенко Олеся. 5 років 10 міс.
У Реджіо просторі займаємося 1 навчальний рік. До цього відвідували дитячий сад Монтессорі. Можу сказати, що це дві величезні різниці. Починаючи від викладачів і закінчуючи заняттями.
Я, мама трьох дітей і мені здавалося, що я знаю вже всі існуючі методики, але в Реджіо я зіткнулася з абсолютно нової подачею матеріалу. Теми занять, уроки творчості, наукові експерименти - все в незвичній і дуже цікавій формі. Добре б наша система освіти перейняла хоч якісь моменти Реджіо підходу.
Дитина із задоволенням ходить в Реджіо простір!

Тетяна
Мама 3 дітей

Поліщук Горислав, 6 років.
Познайомилися з "Котом" 1 червня-на Дні захисту дітей (кілька років тому),
і звичайно ж, захотіли бути "активними учасниками" цього унікального навчально-творчого процесу.
Любимо "Кота" всією сім'єю.
За цей час ріс дитина і його знання і вміння. Канікули для нього "важка ноша" з незмінним питанням: "ну коли ж я піду до Лєни на заняття"?
Дитина із задоволенням розповідає про знаннях отриманих на Реджіо-групі, демонструє всі отриманих вміння і навички.
і досліди нам проводить, і залучає в нові "проекти" настільки вміло, що не встигаємо отямитись, коли ми вже в процесі.Але, навіть не це головне. Головне, атмосфера, можливість висловлювати і проявляти саме себе і свої якості, не боятися, що тебе засудять, не зрозуміють або змусять.
пам'ятаю, як я переживала, що дитина не читає (в 4 роки), і ось після чергового заняття він приходить і радісно так говорить: "мама, давай вивчимо уже ці всі букви", і вивчив. і радий і ми разом з ним. це хороша ілюстрація того, що Реджіо-педагогіка ненасильницька, відкрита вільна. і що в ГРІ теж можна вчитися. і досягати хороших результатів.А день народження? Це ж окрема і велика тема для захоплення! Настільки цікавого і насиченого дії я не зустрічала ніде. При чому задоволені всі і діти і дорослі!
Дуже хочеться продовжувати дружить і відвідувати «Кот да Вінчі» в Будинку вчителя - затишному і атмосферному місці в самому центрі нашого міста !!!
Спасибі що ви є!

Світлана
Мама 2 дітей


Пода Юстин, 6 років. Вже на протязі 2 років любить відвідувати Реджіо і інші курси в Кот да Вінчі. Чи не класичний підхід до вивчення цікавих і складних тем, мотивація до нових знань і вмінь. Свята - це окрема тема. Завжди яскраво і незабутньо !!!! Дякую Вам за палаючі очі моєї дитини. Завжди тепло і по-домашньому, атмосфера розташовує до нових знань!

Марія
Мама 2 дітей


Кольцов Матвій, 5 років.
У Кот Да Винчи ми почали ходити з квітня цього року і відразу ж зрозуміли - це саме те, що ми так довго шукали! Якби ми раніше знали про існування цього чудового місця! Тут абсолютно все для дітей і про дітей: тепла дружня атмосфера, цікаві розвиваючі заняття, творчі експерименти, круті досліди і все це розбавлене захоплюючими іграми та спільним чаюванням. Загалом, створені абсолютно всі умови для того, щоб будь-яка дитина відчув себе тут комфортно і затишно, щоб йому хотілося творити, пізнавати, грати і експериментувати!
 
Окреме спасибі Олені за її творчий підхід до кожного нового дня в Реджіо, а також за особливу увагу до кожної дитини, за бажання стати йому не тільки наставником, а й другом, непомітно допомагаючи справлятися з маленькими дитячими труднощами.
Ми дуже раді, що наша дитина має можливість відвідувати це чудове місце! Було б здорово, якби кожен день (wink)

Олексій
Папа Матвія

Мельниченко Ігор, 7 років.
Запросила нас в Кот да Вінчі Світу, мама Горислава, за що їй величезна благодарность🙏.
Простір ♥ ️ розвитку - це місце, де діти вчаться не просто навичкам комунікації, а зберігають навик жити граючи.
Знання які отримала дитина, допомагають справлятися не тільки з завданнями, а й внутрішніми переживаннями, якими він ділитися легко.Спасібо Лене💚 як педагогу, саме вона навчила звертати увагу не тільки на знання, а й на почуття))

Дуже подобатися місце де знаходитися простір, центр міста, душевна обстановка з співом бабусь, закритий двір з квітами і комахами для вивчення під лупою)))
Дитина пишит, читає і любить грати в шахи.
Спасибі всім співробітникам простору розвитку і Олені Ларко🙏 ♥ ️ за чарівну роботу)))

Вікторія
Мама Ігоря

ЗАПИСАТИСЯ
НА пробне заняття


Простір розвитку Кот да Вінчі не є розважальним чи репетиторським центром.
В основі нашої діяльності лежить італійська ПЕДАГОГІКА. А Італійці відомі своїм ставленням до сім'ї.
Ми ростимо дітей, а не виховуємо, ми розвиваємося, а не навчаємося.
Ми бачимо своє завдання в тому, щоб діти росли і розвивалися в одному місці, дружили, відпочивали і навчалися. Щоб вони вчилися дружити, взаємодіяти і відкривали себе щомиті.
У Реджіо-групі відбувається тонка робота з Душею дитини, у нього є сотні способів і можливостей висловити і пізнати себе.
Щасливе детство- це запорука успішної багато в чому Особистості, розвинений УМ і добра Душа. Будемо раді бачіті вас у нашому дружньому колі дітей та батьків!

ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ ДЛЯ БАТЬКІВ

Цифровий портрет дитини

Реджіо-педагогіка орієнтована на потенціал дитини та її здатності.
Ми пропонуємо унікальну  послугу
цифровий портрет дитини.

За допомогою нашого фахівця, який володіє унікальними інструментамі, Ви отримаєте повну інформацію про Вашу дитину.

Ми  розкажемо  Вам, якою  є  Ваша дитина насправді і в чому полягає її справжня індивідуальність.
Просте розуміння її  внутрішньої природи дозволить приймати правильні  рішення у майбутньому, залишити хвілювання що до вібору професиї, спілкування та ін...

ДНі НАРОДЖЕННЯ

Вас чекає весела  програма з музичним супроводом.
Ігрова програма складається з трьох частин:

* Тематична програма ( формат квесту )

* Застілля з конкурсами та поздоровленнями

* Майстер-клас на вибір.

Тривалість кожної програми 2 години.

Влаштуйте цікаве свято дитині в його День Народження!

МАМА МОЖЕ

Практичні семінари на хвилюючі теми з використанням авторського методу Ірини Іщенко (Атмологія)