Mobirise


ГРУПА НЕПОВНОГО ДНЯ
З Реджіо-підхідом


креативне мислення
вашої дитини
та  щаслива Особистість

Реджіо підхід

1

Це особливий підхід до дитини,

2

Ініціатива і самостійність 

3

Перша у місті Творча Сенсорна середа

4

"Провокації" в педагогіці і інтерес до навчання.

Душевний підхід

У наш час креативність, розвинений розум, вміння вільно мислити- це найпотужніший фундамент, який Ви можете закласти в дитину.
Реджіо-підхід працює дуже тонко і дбайливо з Душею дитини, дозволяючи їй розкриватися й отримувати необхідний досвід для реалізації власних завдань.



  У нашому Просторі спеціально створено Реджіо-середовище, де діти живуть  та  розвиваються.

У ньому у відкритому доступі представлені матеріали  та гри.

Простір розбито на тематичні зони:

*мовний центр (письмо і читання), *математичний (арифметика  та рахунок);
*зона конструювання;
*творча зона; 
*світлова зона;
* горище для читання ,  відпочинку;
 *зона вільної гри; 
*зона дослідження ,експериментів;

Зібрано  екологічні та натуральні матеріалів  та посібники,

надана сотня можливостей для творчості , дослідження, гри та розвитку.

Для забезпечення можливості досліджувати потрібен Простір і Матеріали, тому наше розвиваюче середовище стає третім учителем.

Наше Реджіо-середовище не передбачає жорстко упорядкованого та цілеспрямованого матеріалу, а надає можливість для експериментів і творчості.

 Адже ми розвиваємо в дитині дослідницькі навички.
Діти мають вільний доступ до всього цього багатства.

Чим з більшою кількістю предметів, матеріалів і явищ познайомиться дитина ,зможе їх досліджувати, тим  багатша і ширша буде його картина світу.

Чому  саме Реджіо-підхід 

адже є багато інших, більш відомих методик?

1

Реджіо-підхід є філософією, переконанням, а не методом або програмою.

2

Дитина - не ящик, який потрібно якомога щільніше заповнити, а ящик, з якого потрібно якомога більше витягнути. Лоріс Малагуцці "провокаційний" педагог і засновник Реджіо-підходу.

3

В рамках місяця ми вивчаємо теми :Я сам, Люди, Культура, Природа. Це дає багато грунту для досліджень і роздумів про себе, людей та навколишній світ.

4

Реджіо-простір підтримує інтерес, що  виходить тільки від самої дитини та його вродженої пристрасті до пізнання навколишнього світу.

Провокаційна педагогіка

Це стиль освіти, що з'явився в маленькому містечку Реджіо-Емілія, в Італії після Другої Світової Війни.

У 1991 році група експертів визначила цей педагогічний підхід як найкращий метод роботи для дитячих дошкільних установ.

У тому ж році, на думку американського тижневика «Newsweek", дитячі садки Реджіо були визнані кращими в світі.

Лоріс Малагуцці

основний ідейний натхненник і засновник Реджіо-педагогіки. Протягом багатьох років керував в Реджо- Емілія міськими дитячими садами.

1


Реджіо-простір підтримує інтерес, який може виходити тільки від самої дитини та його вродженої пристрасті до пізнання навколишнього світу.


Філософія ранньої освіти, орієнтована на потенціал дитини та її здатності.

2

 
Сприяє формуванню міцних відносин між дітьми в групі через активне спільне знаходження в процесі, який вони самі і створюють.

Дитина розглядається, як компетентна істота, що має свій багатий внутрішній світ, свою культуру.

3

Особливості педагогічного процесу.

Педагогіка розвиває ідею унікальності цінності Дитинства.
Особлива увага звертається на унікальність кодів, за допомогою яких дитина взаімодіє з навколишнім світом і формує свою Особистість.
Завдяки різноманітності кодів в навколишньому середовищі, відбувається когнітивне, образне та  соціальне освоєння світу дитиною.

4

Саме проектне навчання допомагає нашим дітям розвивати та підтримувати свій інтерес до пізнання.

Знаходити відповіді на питання як все влаштовано в світі.

При цьому у дітей розвивається креативність і допитливість, які є цінними якостями в сучасному світі.


Чим зайнята дитина в Реджіо-просторі?

1

Дослідження

-Прогулянки на природі: дослідження навколишнього світу;
-Дослідження природних тем: листя, квіти, черв'яків, життєвий цикл жаби;
-Ігри з дрібними деталями: палички, гудзики, дрібні об'єкти, камінчики, магніти;
-Сенсорні ігри-дослідження: тісто, земля, бруд, твань, сенсорний пластилін;
-Творчі та сенсорні дослідження: малювання, ліплення з глини та тіста, дослідження дзеркал, натуральні матеріали, розповідання історій за малюнками або з використанням об'єктів.

2

Проектна діяльність та навчання

 -Провокує дітей пізнати і визнати своє тілесне «Я», спробувати себе в інших ролях, вступати в спілкування, досліджувати навколишній світ речей і явищ, їх справжню структуру.
-Якщо в більшості дитячих садів іграшки «дитячі», але в основному безглузді, то в Реджіо-дитсадочках є просто все необхідне для повного самовираження дитини.
- Перш за все - матеріали та інструменти: дріт, глина, дерево, гіпс, фарби та папір різних видів, а також гвинтики, шурупи, шліфувальний папір, пили, кисті та  ножиці. Тому як у дітей, на переконання Реджіо-педагогів, не одна, а сто мов, на яких вони думають, досліджують, розповідають власні історії.

3

Розвиток навичок

НА КУРСАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ МИ РОЗВИВАЄМО НАВИЧКИ, які допоможуть  У школі  ТА  ЖИТТІ                         

ЗАПИСАТИСЯ
на пробне заняття


Навички самостійності, відповідальності -

інструменти, якими діти зможуть користуватися все життя, наукове і творче мислення, вміння аргументовано сперечатися, планувати діяльність. Самооцінка, критичне ставлення до дійсності, розвинена фантазія та багато іншого.

Захоплення і заняття до душі


інструменти для самостійного дослідження і навчання.

Вираз дітьми власної думки

Можливості для спілкування дітей один з одним , та дорослими;

ВІДГУКИ НАШИХ БАТЬКІВ

Ми працюємо вже п'ятий рік і пишаємося досягнутими результатами!

 Микита, 7 років. Це був наш 3й рік в Реджіо просторі. Як завжди результати приголомшливі! По-перше дитина з величезним задоволенням б4жіт на заняття кожен раз і в настрої повертається додому. По-друге, завдяки фотозвіт Олени, ми кожен день мож4м бачити чим займаються наші діти і радіти разом з ними різноманітності, цікавинки та корисності занять! По-третє-дитина значно випереджає своїх однолітків по всіляких знань, будучи ще дошкільням легко відповідає на питання за підручником природознавства 4 класу, вирішує складні для свого віку приклади і не перестає дивувати всіх навколо своєю ерудованістю.

Данильченко Вікторія
мама  3 дітей

Шмаргун Микола, 9 років.У центрі с, 3х років .Не могли говорити, спілкуватися з детьмі.У нас особливий випадок. Дитину виховуємо з 3 років дідусь і бабуся.
Величезне спасибі за турботу і любов до наших дітей. Ви намагаєтеся виховати справжніх, мислячих Українців.

Людміла Володимирівна
Бабуся( мама)

Костенко Олеся. 5 років 10 міс.
У Реджіо просторі займаємося 1 навчальний рік. До цього відвідували дитячий сад Монтессорі. Можу сказати, що це дві величезні різниці. Починаючи від викладачів і закінчуючи заняттями.
Я, мама трьох дітей і мені здавалося, що я знаю вже всі існуючі методики, але в Реджіо я зіткнулася з абсолютно нової подачею матеріалу. Теми занять, уроки творчості, наукові експерименти - все в незвичній і дуже цікавій формі. Добре б наша система освіти перейняла хоч якісь моменти Реджіо підходу.
Дитина із задоволенням ходить в Реджіо простір!

Тетяна
Мама 3 дітей

Поліщук Горислав, 6 років.
Познайомилися з "Котом" 1 червня-на Дні захисту дітей (кілька років тому),
і звичайно ж, захотіли бути "активними учасниками" цього унікального навчально-творчого процесу.
Любимо "Кота" всією сім'єю.
За цей час ріс дитина і його знання і вміння. Канікули для нього "важка ноша" з незмінним питанням: "ну коли ж я піду до Лєни на заняття"?
Дитина із задоволенням розповідає про знаннях отриманих на Реджіо-групі, демонструє всі отриманих вміння і навички.
і досліди нам проводить, і залучає в нові "проекти" настільки вміло, що не встигаємо отямитись, коли ми вже в процесі.Але, навіть не це головне. Головне, атмосфера, можливість висловлювати і проявляти саме себе і свої якості, не боятися, що тебе засудять, не зрозуміють або змусять.
пам'ятаю, як я переживала, що дитина не читає (в 4 роки), і ось після чергового заняття він приходить і радісно так говорить: "мама, давай вивчимо уже ці всі букви", і вивчив. і радий і ми разом з ним. це хороша ілюстрація того, що Реджіо-педагогіка ненасильницька, відкрита вільна. і що в ГРІ теж можна вчитися. і досягати хороших результатів.А день народження? Це ж окрема і велика тема для захоплення! Настільки цікавого і насиченого дії я не зустрічала ніде. При чому задоволені всі і діти і дорослі!
Дуже хочеться продовжувати дружить і відвідувати «Кот да Вінчі» в Будинку вчителя - затишному і атмосферному місці в самому центрі нашого міста !!!
Спасибі що ви є!

Світлана
Мама 2 дітей


Пода Юстин, 6 років. Вже на протязі 2 років любить відвідувати Реджіо і інші курси в Кот да Вінчі. Чи не класичний підхід до вивчення цікавих і складних тем, мотивація до нових знань і вмінь. Свята - це окрема тема. Завжди яскраво і незабутньо !!!! Дякую Вам за палаючі очі моєї дитини. Завжди тепло і по-домашньому, атмосфера розташовує до нових знань!

Марія
Мама 2 дітей


Кольцов Матвій, 5 років.
У Кот Да Винчи ми почали ходити з квітня цього року і відразу ж зрозуміли - це саме те, що ми так довго шукали! Якби ми раніше знали про існування цього чудового місця! Тут абсолютно все для дітей і про дітей: тепла дружня атмосфера, цікаві розвиваючі заняття, творчі експерименти, круті досліди і все це розбавлене захоплюючими іграми та спільним чаюванням. Загалом, створені абсолютно всі умови для того, щоб будь-яка дитина відчув себе тут комфортно і затишно, щоб йому хотілося творити, пізнавати, грати і експериментувати!
 
Окреме спасибі Олені за її творчий підхід до кожного нового дня в Реджіо, а також за особливу увагу до кожної дитини, за бажання стати йому не тільки наставником, а й другом, непомітно допомагаючи справлятися з маленькими дитячими труднощами.
Ми дуже раді, що наша дитина має можливість відвідувати це чудове місце! Було б здорово, якби кожен день (wink)

Олексій
Папа Матвія

Мельниченко Ігор, 7 років.
Запросила нас в Кот да Вінчі Світу, мама Горислава, за що їй величезна благодарность🙏.
Простір ♥ ️ розвитку - це місце, де діти вчаться не просто навичкам комунікації, а зберігають навик жити граючи.
Знання які отримала дитина, допомагають справлятися не тільки з завданнями, а й внутрішніми переживаннями, якими він ділитися легко.Спасібо Лене💚 як педагогу, саме вона навчила звертати увагу не тільки на знання, а й на почуття))

Дуже подобатися місце де знаходитися простір, центр міста, душевна обстановка з співом бабусь, закритий двір з квітами і комахами для вивчення під лупою)))
Дитина пишит, читає і любить грати в шахи.
Спасибі всім співробітникам простору розвитку і Олені Ларко🙏 ♥ ️ за чарівну роботу)))

Вікторія
Мама Ігоря

ЗАПИСАТИСЯ
на пробне заняття


Простір розвитку Кот да Винчи не є розважальним чи репетиторським центром.
В основі нашої діяльності - італійська ПЕДАГОГІКА. А італійці відомі своїм ставленням до сім'ї.
Ми ростимо дітей, а не виховуємо; ми розвиваємося, а не навчаємося.
Ми бачимо своє завдання в тому, щоб діти росли та розвивалися в одному місці: дружили, відпочивали і навчалися. Щоб вони вчилися  взаємодіяти та відкривати себе щомиті.
У Реджіо-групі відбувається тонка робота з Душею дитини, у нього є сотні способів і можливостей висловити та пізнати себе.
Щасливе дитинство - це запорука успішної  Особистості, розвинений УМ і добра Душа. Будемо раді бачити вас у нашому дружньому колі дітей та батьків!

ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ ДЛЯ БАТЬКІВ

Цифровий портрет дитини

Реджіо-педагогіка орієнтована на потенціал дитини та її здатності.
Ми пропонуємо унікальну  послугу
цифровий портрет дитини.

Ми  розкажемо  , якою  є  ваша дитина насправді та в чому полягає її справжня індивідуальність.
Просте розуміння її  внутрішньої природи дозволить приймати правильні  рішення у майбутньому, залишити хвилювання щодо вибору професії, спілкування та ін.

ДНі НАРОДЖЕННЯ

Вас чекає весела  програма з музичним супроводом.
Ігрова програма складається з трьох частин:

* Тематична програма (формат квесту);

* Святковий стіл з конкурсами та поздоровленнями;

* Майстер-клас .

Тривалість кожної програми 2 -2.5 години.

Влаштуйте цікаве свято дитині в його День Народження!

МАМА МОЖЕ

Практичні семінари на хвилюючі теми з використанням авторського методу Ірини Іщенко (Атмологія)